Author Topic: This Site Is Dead  (Read 2780 times)

sikkel1961

• Newbie
  • *
    • View Profile
This Site Is Dead
« on: September 15, 2016, 09:27:11 PM »
Zo jongens geld binnen en met de noordezon vertrokken. Kassa

So guys the money is in and we're leavin' to the bahama's Bye Bye

tuk

• Full Member
    • View Profile
Re: This Site Is Dead
« Reply #1 on: September 16, 2016, 01:16:39 AM »
Yea too bad :( luckily the box works well enough with the newest Kodi xD

sikkel1961

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #2 on: September 16, 2016, 07:57:18 PM »
Yea too bad :( luckily the box works well enough with the newest Kodi xD

Yes it good that the box COOD(b)e hacked  :) :) :)

j.p.

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #3 on: September 16, 2016, 08:22:32 PM »
ik ben echt een cood-e noob...ik dacht eigenlijk dat ik gewoon een goede android box kocht en er gewoon elke keer een nieuwe versie kodi op kon zetten...niet dus pfff

ik las hier ergens wel dat je deze box kan ombouwen tot een gewone box..maar ik heb daar echt gen kaas van gegeten

tuk

• Full Member
    • View Profile
« Reply #4 on: September 17, 2016, 01:45:56 PM »
Er is een vrij eenvoudige procedure waarmee je toegang krijgt tot de play store (er draait wel simpelweg Android op de achtergrond namelijk) en zodoende de KODI-versie kan updaten en ook in de toekomst kan blijven updaten. Bij mij werkte deze procedure uitstekend maar er zijn ook berichten van gebruikers die een vastlopende COOD-E tot gevolg hadden. Zie hieronder. Nogmaals, het is niet zonder risico, dus als ik jou was zou ik het enkel proberen als je problemen hebt met de manier waarop je COOD-E momenteel functioneert.

You can do it yourself! Follow the below instructions at your own risk (you'll lose all settings etc) to get the normal version of Kodi from the Play Store. It can also update right away if newer versions become available.

- First download and install confluence++ skin for helix and apply it.
- From the home menu go to android apps.
- Go to play store. There you can login with your google account and download apps just like on your smartphone or tablet.
- Download any third party launcher (apex launcher would do fine).
- Press the home button on the remote. A pop up menu will appear asking which launcher you would like to start (XBMC Start or the third party launcher you installed). Select the third party launcher.
- From the launcher go to system settings, select apps, kodi and uninstall it.
- Go to play store, search for kodi, install it and you' re good to go.

P.S.
1) Do the above procedure at your own risk, as I read here at the forum that doing so may brick your unit. It worked for me though.
2) As I wrote above I did this procedure without rooting the device. It worked for me but from what I read here at the forum others cannot uninstall kodi at all. This means the device must be rooted first. Again if you decide to do so, do it at your own risk as rooting an android device may not have always the same result. It may brick the unit.

sikkel1961

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #5 on: September 22, 2016, 03:20:28 PM »
Er is een vrij eenvoudige procedure waarmee je toegang krijgt tot de play store (er draait wel simpelweg Android op de achtergrond namelijk) en zodoende de KODI-versie kan updaten en ook in de toekomst kan blijven updaten. Bij mij werkte deze procedure uitstekend maar er zijn ook berichten van gebruikers die een vastlopende COOD-E tot gevolg hadden. Zie hieronder. Nogmaals, het is niet zonder risico, dus als ik jou was zou ik het enkel proberen als je problemen hebt met de manier waarop je COOD-E momenteel functioneert.

You can do it yourself! Follow the below instructions at your own risk (you'll lose all settings etc) to get the normal version of Kodi from the Play Store. It can also update right away if newer versions become available.

- First download and install confluence++ skin for helix and apply it.
- From the home menu go to android apps.
- Go to play store. There you can login with your google account and download apps just like on your smartphone or tablet.
- Download any third party launcher (apex launcher would do fine).
- Press the home button on the remote. A pop up menu will appear asking which launcher you would like to start (XBMC Start or the third party launcher you installed). Select the third party launcher.
- From the launcher go to system settings, select apps, kodi and uninstall it.
- Go to play store, search for kodi, install it and you' re good to go.

P.S.
1) Do the above procedure at your own risk, as I read here at the forum that doing so may brick your unit. It worked for me though.
2) As I wrote above I did this procedure without rooting the device. It worked for me but from what I read here at the forum others cannot uninstall kodi at all. This means the device must be rooted first. Again if you decide to do so, do it at your own risk as rooting an android device may not have always the same result. It may brick the unit.

werkte bij mij zonder apex launcher en draait als een zonnetje met DOKI erop !!

wortel87

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #6 on: December 13, 2016, 07:02:06 PM »
They got their money and abandoned us as predicted!